VÄRLDENS BÄSTA SUNNY

Efter att ha ridit lite andra hästar och inte suttit på Sunny på några veckor så vet jag säkert att Sunny måste blir frisk. För är det inte honom jag sitter på, så är det knappt roligt.

Den energin och glädjen han har finns det ingen annan häst jag har träffat som har. Känslan man får av att sitta på hans rygg är obeskrivlig. Det känns som om att jag klarar allt bara jag sitter på honom, som om att vi kan göra vad som helst och som om att det inte finns några gränser.Vad jag än gör, så är det med honom jag vill göra det. För med honom blir allt så mycket roligare.

Han må vara lite lustig och ganska så speciell. Men för mig är han helt perfekt.
Det finns ingen som han.









Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Vet hur det känns... Att få sitta på Bellies rygg efter 2 mån var ren och skär LYCKA. Herregud alltså, det var inte ens jämförbart att rida andra hästar. Jag liksom smälte in i henne så fort jag satte mig.

2011-11-02 @ 07:47:51
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0