1. EN BILD PÅ FAVORITHÄSTEN

Det här är faktiskt en ganska svår punkt tycker jag. Det finns endel hästar som tagit extra stor plats i hjärtat och att jämföra dem är inte riktigt rätt. Tillexempel så var lilla B-ponnyn min favorithäst i flera år, men sedan kommer det in en ny häst i ens liv som också förändrar tillvaron, och sedan en ny. Men det betyder inte att man inte älskar de hästarna man hade innan mindre. Det är bara lättare att säga att hästen man har nu är ens favorithäst, eftersom att det är den man har de färskaste stunderna med och som man lägger ner sin energi på idag.

Jag får väll säga atta denna knasboll är min favorithäst, Super Sunflower <3


Sedan finns det två ponnyer som har givit mig enormt mycket och som fortfarande äger stora delar av mitt hjärta. Bara för att det har gått några år ska de inte glömmas bort.

Värdens finaste b-ponny, Chapman <3


Och såklart älskade Usha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0