10. TIO SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

♥ Jag tål verkligen inte när folk säger åt mig vad jag ska göra med min häst.
♥ Efter två och ett halvt år tog jag i december 2010 bort min tandställning. I januari 2011 fick jag sätta på en ny som jag tog bort nu i oktober. Detta pga att jag i Januari trampade på en grep och slog ut två och en halv tand. Jag skulle visa en kompis hur man inte skulle göra.
♥ Jag har en stor fobi för kyrkor.
♥ Jag är väldigt kräsen med vad jag gillar för hästar. Oftast gillar jag inte de välutbildade och "fina" utan de bråkiga med mycket egen personlighet. Det är det viktigaste med en häst för mig, att det har mycket egen vilja.
♥ Jag har lätt för att börja gråta.
♥ Vissa dagar kan jag knappt gå pga skador i knän och fotleder kopplade till en ridskole ponny på Valla.
♥ När jag var liten sjöng jag alltid solo på musikaler och luciatåg, vilket jag aldrig skulle göra idag då jag är tondöv och absolut inte kan sjunga.
♥ Min favoritfärg på hästar är utan tvekan skimmel. Jag gillar inte hästar som är bruna eller fuxar.
♥ Förutom hästar och ridning har jag inte så många andra intressen, iaf inga som är lika stora.
♥ Jag har alltid två armband runt handleden. Ett som jag fått av min syster där mitt namn är ingraverad. Det andra är ett i silver från Eva Attling som jag fick av farmor på avslutningen i nian, på det är "amor vincit omnia" ingraverat.


Kommentarer
Postat av: L

<3

2011-10-23 @ 01:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0