13. MIN HÖGSTA DRÖM

En av mina högsta drömmar just nu är såklart att Sunny blir helt frisk och kan tränas lika hårt som innan. Att han ska få hoppa, galoppera som han älskar och tävla fälttävlan. Allt annat kategoseras också under drömmar, men med ordet mar innan.

En annan dröm är att köpa en till häst. Ett fullblod som ska vara skimmel och stämma in på alla mina krav. Känslig, pigg, rolig och ganska säker på att hoppa. Sen skulle jag gärna vilja ha en fjording också, och en åsna. Jag drömmer också som att bo på en liten hästgård med fint stall, stoooor sadelkammare och ca 3-4 hästar. Sunny, fullblodet, fjordingen (helst Usha) och kanske ngn mer. Men tyvärr delar inte mamma och pappa den drömmen med mig.

I framtiden drömmer jag om att ha ett bra yrke där jag tjänar mycket pengar och att jag vid sidan av det ska kunna ha en egen ridsportbutik med saker som jag tycker är fint. Underbart!


Jag har bildbrist!

Men nu är det så att jag lever i verkligheten och bara kan hoppas på att Sunny blir frisk! Sen hoppas jag även att jag kan köpa en till häst, men vi får se hur det slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0