3. DET HÄR BEHÖVER JAG TRÄNA MER PÅ

Det jag just nu behöver träna på är att tänka posetivt, ta vara på tiden och hoppas på det bästa. Jag måste träna på att vara stark, för din skull. Samtidigt så känns det som om att jag måste träna på att tänka tanken, försöka förbereda mig på att du någon dag inte står vid min sida. För dagar som denna känns den dagen väldigt nära. Men jag hoppas att det inte blir på många lyckliga år.

I dressyren behöver jag träna på att räta på mig, korta tyglarna och min handställning. Måste även bygga upp muskler på magen och ryggen för att orka rida ordentligt och inte bara få ont. I hoppningen måste jag träna på att ge mer eftergift över hindret och att stå upp i lättsits. I tömkörningen måste jag träna på att få kontakt med bettet och att planera upp mer vad jag ska göra. I livet måste jag träna på att ha mer självdisiplin!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur att vi ska börja gymma då, så får du fixa lite muskler ;)

2011-10-15 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0