BLODPROV OCH TÖMKÖRNING

Idag på förmiddagen ringde veterinären från Husaby kliniken och sa att dem fått tillbaka blodprovet som vi tog på Sunny när vi var där för en vecka sedan. Det hade inte varigt något fel, skönt! Äntligen kan jag andas ut igen, typ.

Förövrigt så går det bara bättre och bättre när jag tömkör nu. Om man jämför med för ett år sedan när jag köpte gjorden och tömmarna så gick det långt ifrån okej, och nu går det bra. Galet mycket har vi utvecklats tillsammans. Från att ingen av oss hade en aning om hur man tömkör/tömkörs till att kunna förstå varandra.

Dock börjar han bli lite seg och går inte riktigt fram så mycket som jag skulle vilja. Så imorgon hade jag tänkt att gå på grusvägen iställen. Tio minuter bort, och tio minuter tillbaka. Jag tror att han blir lite piggare och mer frammåt då, speciellt med tanke på att han aldrig gått där förut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0