BLOGGTIPS

Jag tänkte gör lite reklam för Johanna & Rebeckas nya blogg, TeamJR.se.
Johanna har nämnts i bloggen flera gånger och vi har stått i samma stall i snart ett år. Även nu efter flytten. Hon har kört mig och Sunny till kliniken, på Cr och till terrängbanan där hon vart med och coachat. Jag har även varit med henne på flera tävlingar när hon tävlat hennes fina Success :) Rebecka har jag träffat på flera fältävlan-tävlingar och hennes hästar är också galet fina!

Jag tror att med lite peppning och uppmuntran så kommer dem uppdatera bloggen bra. Då det händer ganska mycket för dem båda, speciellt Rebecka, så kommer det finnas massor roligt att läsa om! Så jag hoppas att ni kikar in på bloggen och fortsätter följa dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0