HÖSTLOV

Först tänkte jag börja med en tråkig förlåt text. Jag har haft fullt upp hela tiden och varit så trött på kvällarna att jag inte orkat eller hunnit blogga. Jag har faktiskt blivit väldigt duktig på att plugga på kvällarna, det märks i skolan men även negativt på bloggen. Men nu är det iaf lov! Och tyvärr kan jag säga att uppdateringen blir sämre då...

I morgon åker jag till underbara Gunnorp och stannar där tills på tisdag. Det känns konstigt att inte Sunny ska med. Sen har jag inte ridit regelbundet på nästan två månader, bara någon gång i skolan och skrittat två gånger på Narnia (:D). Så jag hoppas att jag får en bra, snäll och rolig häst!

Finaste Rufus 2009 <3

Nu ska jag fixa klart 20 dagars listan med tidsinställda inlägg. För jag har verkligen kämpat för att inte svika den en enda dag, haha. Ska se om jag hinner få upp något annat inlägg också, kanske bara lite bilder eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0