INKÖPSLISTA



Satte slarvigt ihop en lista med både saker jag "måste ha" och saker jag "vill ha". Flest vill ha blev det nog...

Jag vill ha ett par rosa boots från professional choice för att dem är så galet snygga och verkar vara väldigt bra. Mina rosa plastboots från Shires har blivit helt missfärgade och är knappt rosa längre... Sedan vill jag ha ett par vita benskydd då det är galet snyggt på mörka hästar! Jag har ett tag velat ha hööks kopia på Dyontränset men har nog bestämt mig för att köpa det äkta från Dyon iställen, bättre kvallite och snyggare (y). En sak jag faktiskt måste ha är en ryggvärmare från backontrack som Sunny behöver till sin rygg. Sunny sa även att han vill ha ett snyggt täcke att ha i transporten då inget av de vi har är "det perfekta". Antigen är det för tjokt, för långt, dålig passform, med hals, skitigt eller från fel märke. Sen ska jag även köpa ett Anna Scarapati schabrak i färgen marin-rosa-marin-rosa. Tror Sunny skulle vara dö-snygg i det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0