NYA TRÄNSET

Det är alltid lika fint med mobilbilder, speciellt om det är dam i kameran... Dessa bilder ska iaf föreställa Sunny i sitt nya fina träns. Dock bytte jag ut pannbandet mot mitt i strass då det är mycket finare. Ångrar verkligen inte att jag köpte varken träns, tyglar eller pannband!

Tyglarna är i gummi och jag har inte ridit med sånna på många år och har bara dåliga erfarenheter av dem. Men dessa är tunna och supermjuka, så jag hoppas de är bra! Längtar tills jag får använda dem, hihi :)

Visst blev han fin?



Kommentarer
Postat av: Erika

Super snyggt. :)

Har själv ett äkta Dyón träns med gummityglarna till, älskar hela tränset + tyglarna.



Annars inte så vänligt inställd till gummityglar, men dyón tyglarna gillar jag. :)

Smala och mjuka.

2011-10-17 @ 14:47:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Fint är det, men skulle dock aldrig betala så mycket som ett dyón-träns kostar när tränset på dina bilder ser typ exakt likadant ut som det från hööks. Sen vet jag ju inte hur kvalitén är och så men jag har ju det från hööks och är positivt förvånad utav kvalitén på det - faktiskt! Fast hade mina föräldrar skämt bort mig med sånt så hade jag givetvis inte tackat nej.

2011-10-18 @ 21:53:42
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0