ROSA ÄR FINT

Nästa vecka när jag har fått lön ska jag åka till Hööks och köpa lite rosa reflexer. När det är mörkt måste man ju ha reflexer för att överleva och blir det inte lite gladare då att ha rosa? Såklart det blir! Sen är det ju så att gult är den färgen man ser bäst i mörkret och det är därför alla reflexer är gula. Men jag tror att man regarer mer om det kommer något rosa rörandes i mörkret än något gult, eftersom att gult är så vanligt.

Helst så skulle jag vilja ha ländtäcke, benreflexer och hela köret också. Men det känns lite onödigt när jag inte kommer att rida under de mörka månaderna. Istället får det bli två pas boots och en brösta till Sunny. Det är ju bra att ha om man går på promenad. Till mig blir det en väst att ha när jag cyklar och väntar på bussen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0