SHOPPING <3

Idag åkte mamma och jag till Sharpman på förmiddagen och handlade lite saker. Det jag fick med mig där ifrån var ett dyon träns, en backontrack ryggvärmare, två par strumpor och hästgodis. Sen åkte vi även till 4Store och köpte en stickad tröja till mig innan vi åkte till stallet. I stallet var jag bara en kort stund och tittade till min häst som har ADHD, bytte hage på hästarna och hjälpte Lina att fodra lunch. Ett eget inlägg om det kommer sen. 

När Lina och Johanna var klara i stallet så åkte vi till Nina&Sissi Liljas ridanläggning där det var hoppuppvisning och en sadel expert pratade om Presiges nya sadel. När det var slut där åkte vi till Sharpman igen och fikade, tittade på saker och fördrev tid. Klockan halv 6 var det dragning av lotter som man fåt hos Liljas. Priserna var bland annat en Prestige sadel, Scokemöhle schabrak, hårvårdsprodukter och det döfina oranga Scokemöhle täcket. Tyvärr så vann jag ingenting :( Dock köpte jag ett par Dyontyglar för att ha till tränset.

Bilder på allt jag köpte får ni se i morgon då jag ska prova det på hästen :)

Bilden är från oktober 2010, så ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0