SKOLKÖRNING

På förmiddagen idag hade vi körning och jag fick då ha skolkörning. Travkörning är roligare tycker jag då jag är värdelös på skolkörning och det aldrig går bra. Men det är ju då man måste träna extra på det, elelr hur?

Idag kan jag faktiskt säga att jag är nöjd och att det gick bra. Första gången jag är nöjd efter en skolkörningslektion... Ponnyn jag körde var iaf supersnäll och inte alls lika jobbig som dem andra. Sen så har jag ju tränat endel hemma eftersom att jag tömkör Sunny hela tiden. 
 
Jag måste faktiskt säga att det är roligt med körning, när det går bra, och det är något jag skulle vilja lära mig att göra ordentligt. Jag ahr haft planer på att försöka köra Sunny både ute i skogen och i paddock/ridhus som skolkörning. Det vore roligt, har dock ingen aning om hur det skulle gå eftersom att han är van vid travkörning. Men vi får se hur det blir med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0