STALLBYTE

Igår lastade jag, Johanna och Lina in hästarna i transporten och körde dem de tre kilometrarna till nya stallet. Så nu står både Sunny, Narnia och Success på Högby stall. Trots att jag kommer att sakna vissa människor från brunnby så är det väldigt skönt att ha flyttat.

Narnia och Sunny får gå tillsammans i en hage eftersom att dem gjorde det innan och de fugerar ganska bra ihop. Dom tyckte att det var superkul med nya hage i morse. Till och med sunny sprang runt och gjorde glädjeskutt! Han verkar inte ha ont någonstans iaf.


Sunny busar vid betessläppet i maj.

Senare ska jag åka och hämta sakerna som är kvar i Brunnby, lämna cyklar vid bussen och sedan åka till högby och fixa iordning med alla mina saker. Jag ska även borsta på Sunny och gå en promenad med honom ner till ridhuset så han får titta på det hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kommer bli superbra i nya stallet! :D

2011-10-02 @ 15:24:53
Postat av: Matilda

Underbara bilder!

2011-10-03 @ 15:35:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0