TJUGO DAGARS LISTA

För att iallafall ha något att skriva om varje dag tänkte jag ta och göra som alla andra bloggare. Nämligen skriva en sån där tjugodagars ista. Jag tycker faktiskt att det är kul att läsa dem inläggen, speciellt när det är utförliga svar och inte vara "jag vet inte".
Jag gjorde om listan lite för att få den mer hästrelaterad, den ser iaf ut såhär:

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Favoritbilder på mig och hästar
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen i stallet
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. En bild som gör dig ledsen
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Mitt mål med ridningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0