DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Det är inte lätt att uppdatera bra här på bloggen när man inte har någon motivation eller något att skriva om. Och framförallt så är det inte lätt att uppdatera bloggen bra när man aldrig är hemma. Det enda jag har gjort hemma nu senaste tiden är iprincip att äta och sova. Jag lovar inte att uppdateringen ska bli bra, men några inlägg om dagen ska jag försöka fixa.

Idag är jag faktiskt hemma, hela dagen då jag är sjuk. Trots att jag knappt kunde stå på benen i morse fick jag släpa mig ut till bussen och åka till stallet. Det var inte roligt. Men hästarna måste fodras och släppas ut även de dagar man inte mår prima. Jag passade på att fixa allt i stallet när jag ändå var där så jag slipper åka ut sedan. Istället ska jag försöka plugga nu på eftermiddagen, varvat med några avsnitt One Tree Hill såklart ;)


Because you live my world has twice as many stars in the sky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0