UPPDATERING

Det har bara gått två veckor sedan jag skrev här sist, men det känns som mycket längre! Såfort jag ahr någonting att skriva om så ska jag börja blogga här igen, men nu är Sunny skadad så det är inte så mycket som händer. Jag har även startat en ny blogg där jag skriver lite mer om min vardag men även endel om Sunny. SarahHBergman.blogg.se heter den :)

Imorgon ska vi lasta in Sunny och Success i transporten och åka till Husabykliniken utanför Lidköping. Jag är sjukt nervös och kan bara tänka mig det absolut värsta som kan hända. Vill nästan inte att det ska bli i morgon... Ni håller alla fingrar och tår ni har för oss va?

Jag älskar dig, Super Sunflower ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

såklart vi gör <3

2011-09-27 @ 20:59:09
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vilken fin bild, synd bara att du inte syntes mer på den :) Hoppas allt går bra med pollen <3

2011-10-01 @ 12:29:47
URL: http://westerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0