DISKUSSION

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg som handlade om ridvantar, mer exakt ifall man föredrar att rida med eller utan ridvantar. I inlägget berättade jag att jag oftast rider med ridvantar och jag frågade även hur ni brukar göra. Något som var väldigt kul var att det var några läsare som faktiskt tog sig tiden att svara och dela med sig av sina åsikter.







Slutsatsen man kan dra utifrån dessa tre kommentarer är att det verkar populärt att rida utan ridvantar av dessa anledningar:
- Klumpigt med vantar
- Bättre känsla

Man kan dock se att vantar ändå används ibland tillexempel på vintern, vid ridning av starka hästar eller för att det är snyggt!



Fortsätt gärna att lämna kommentarer till detta inlägg, kul att höra! Ska prova att rida lite mer utan vantar nu och se om jag får en bättre känsla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0